Alone I break

25 December

Efter en dag fylld med jobb & lite små jobbiga saker där så tar jag det lugnt ikväll. (tyvärr.) Börjar ångra starkt nu att jag inte ska gå ut, men har redan lovat andra saker nu så. Får gå ut en annan helg istället, sen ska ju verkligen alla ut idag & trängas, hur kul är det då?

2 dagar kvar, det är så sjukt! Sen är det 1 år sen vi blev tillsammans.  ♥

Imorgon är det först stan med S & senare till min moster för att fira jul & även fira att hon har fyllt år. Får träffa söta, söta F då, det var ett tag sen. Min moster med, vet inte vad jag ska köpa till henne i present? Nåja, det löser sig.

Jag är trött på alla äckel.

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0