Baby it's true

11 December

Kaos på jobbet igår? Det kan man lugnt säga. En av tanterna var inte sig lik pga en ny medicin hon fått & kombination med demens. Nåja, vet inte hur nattpersonalen fick göra sen men när jag slutade satt hon på en stol i korridoren halvnaken & vägrade att gå in till sitt rum & jag fick inte hjälpa henne. Synd...

Tisdagar som är den längsta dagen är trots allt ganska så kort ändå :) . Den enda riktigt tråkiga lektionen är nog engelska & religionen. Cajs-Marie's Medicinsk Grundkurs & matlagning är de bästa. Jag gillar Cajs-Marie! Fick reda på provet med, ångrar mig så att jag inte pluggade mer! Ska dock vara nöjd med tanke på hur många i klassen som fick underkänt.

Sitter just nu & längtar efter min S, hoppas på att han ska komma ikväll :) . Saknar honom! Jag behöver han nära mig, mår så himla bra då. Han kan hjälpa mig med allt, i love you.

Imorgon är det prov, på fredag är det prov & lämna in ett arbete. Varför inte skjuta mig också?

xo xo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0