I can feel it every day

03 December

Jag tvekar på att jag kommer få in någon fakta till mitt prov överhuvudtaget! Det är verkligen hur svårt som helst, nervsystemet som sagt. Någon som kan allt om det där får gärna hjälpa mig lite :) . Önskar att min pappa hade vart hemma, han är bäst på att förklara saker & ting!

Igår var första gången jag smakade på lutfisk (!) & kan meddela att det inte var någon höjdare. Som tur är äter vi inte det i min släkt, jag klarar mig utmärkt utan! :) . Jag & S var nere på julskyltningen en sväng, såg bla. när Jönköping's lucia utsågs & sen gick vi bara runt & försökte få in julkänslan. Känns dock som att den aldrig kommer att komma, buhu! :(

Jag måste ha världens bästa pojkvän, fick en jacka av honom igår!!! Inte vilken jacka som helst heller, utan den jag verkligen har velat ha. Nu hänger den så fint i hallen, en mörkblå (Mycket mörk!) boomerang dun-jacka. I'm so happy! Först trodde vi att den var slut, var bara jag som vart knäpp & trodde att jag hade en större storlek än vad jag faktiskt har. & nej, jag tycker inte om S för att han gör sånt här för mig som han gjort hela helgen. Jag älskar honom för den han är & hur underbar han är. Jag skulle älska honom lika mycket även om han inte gav mig så fina saker & alltid bjöd mig på allt!

Sitter just nu & väntar på min kära mor. Hade tänkt att vi kunde gå ut & gå, vore skönt att få rensa huvudet ifrån alla ord (likvor, likvor, likvor.) som bombar min hjärna... Frisk luft är ju inte heller fel :)

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0