I keep bleeding

27 December

Så var det den dagen i månaden som jag alltid vet datumet på. Min & S dag, idag är det 1-årsdag. Känns så sjukt, på ett sätt känns det inte som att det redan har gått 1 år. Samtidigt känns det som världens naturligaste sak att vi är tillsammans. Känns i alla fall skönt! :)

Ska ner till stan om ett tag med S, ska titta lite på kläder & så. Får se om man kikar in i någon av alla affärer som har rea också, jag tycker dock inte om rea. Alla är hysteriska & armbågar sig fram för att få den där tröjan. Då köper jag hellre kläderna innan rean eller nya kläder som kommit in. A6 måste vara hemskt nu i mellandagarna, varmt som bara den & fullt med folk, jag får panik bara jag tänker på det. Det ska vara lagom med folk, då trivs jag :)

Senare kommer min kusin hit & får se om jag & S ska ut & äta eller något. Fira lite att vi vart tillsammans 1 år. Det känns så skönt, jag tror inte att någon trodde att vi skulle vara tillsammans såhär länge, inte ens vi själva. Speciellt inte alla andra kompisar till oss, vet att mina vänner inte heller trodde det. Men nu står vi här idag, 1 år senare & det kommer att bli många mer år. Jag & S, för alltid.  ♥

Har precis fixat lite med naglarna, fick ett set med massa produkter från Mavala från min bror i julklapp, i love it! Nu ska jag få långa & starka naglar igen. Inte klippa av de hela tiden & slarva. Ska nu in i duschen, peela, ansiktsmask & inpackning till håret. L-o-v-e-l-y!

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0