I promise

06 December

Jag som sa att skolan går så segt, vad tänkte jag med? Den kommer dock att göra det nu framöver, eftersom att jag inte får missa en enda lektion! Nu är det verkligen skärpning som gäller, såhär illa har det aldrig vart innan. Fy på mig! :(

Sitter just nu i skolan & väntar på att vår tråkiga religion ska börja. Har 1 timmas rast, det känns så himla onödigt. Jag skulle hellre göra annat, gosa med S eller något. Nåja, nu är jag duktig & väntar på den tråkiga lektionen. Efter det blir det direkt upp till jobbet. 16-20 är det idag.

Jag är glad, nu vill jag att det ska snöa & bli kallt så att jag kan börja använda min underbara jacka :) . Gosh, i love it. Happy, nu väntar jag bara på en eventuell päls. S sa att han hade en som skulle bli perfekt? Får prova imorgon.

I love you, snart 1 år!  ♥

xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0