I've had it to the limit

17 december

Nu får det räcka! Har så sjukt mycket att göra just nu. Känns verkligen inte kul & idag hade jag provet som avgör min framtid, press på hög nivå! Skolan tar upp all min tid, i helgen kunde jag knappt träffa min älskling pga matte-prov & ett arbete som måste göras. Nu måste jag ligga på & plugga ännu mer matte eftersom att min lärare nu bestämt att jag ska ha andra halvan av provet på onsdag? Har även ett arbete som måste in & 2 nya uppgifter.

Har suttit & pluggat ända sen jag kom hem, 15 var jag hemma ungefär. Nu är jag i alla fall klar, känns så sjukt skönt. Nu är det bara matten kvar & det är väl inte så lite.

Det positiva just nu är att det snart är lov & julafton, allt som hör där till. Min bror kommer hem på fredag med, :)
Det dåliga är att jag är sönderstressad, jag hittar ingenting att köpa i denna staden & jag kan glömma det jag helst av allt ville ha i julklapp. D80 bli min? Dare to dream... Jag vill inte ha en D40, nybörjar som man växer ur sjukt snabbt!

Lite konstigt att vissa inte efter 1 år har förstått att jag & S är tillsammans? Lägg ner nu, vi vill vara med varandra & inga andra.

Tillbaka till plågandet...

xo xo


image24
Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0