Merry Christmas

24 December

Så var det jul igen & den här dagen går lika fort som alltid. Jobbade 7-12.30, sen var det nästan raka vägen upp till mormor för att fira!

Igår mös jag & S med fruktsallad hemma hos mig & sen en kort stund framför brasan hos honom. Älskar honom & älskar verkligen att gå & lägga sig i hans säng & bli väckt sen när han kommer för att sova. Mysungen min :) . Vaknade tidigt idag, gjorde mig iordning & pussade lite på min älskling innan jag gick till jobbet.

Mycket lugnt idag, sjukt att jag får dubbelt betalt idag & vad har jag gjort? Suttit & tittat på tv i 3 timmar ungefär, jag klagar inte! Imorgon lär det dock bli lite mer, 11-16 är det då. Passar mig utmärkt! Får se om det blir utgång senare, tvekar dock. Jag hoppas på att jag får möta upp S senare på kvällen & krypa ner i hans säng senare :)

På onsdag blir det träning, stan & firande med moster med familj! Kommer bli så kul, har köpt massa julklappar till söta lilla F :) .

Sämsta julaftonen ever iår med, kan dock bero på att jag åter igen åt för mycket mat (när ska jag lära mig?) & för att jag inte fick någon julklapp av mamma & pappa. Jag har inte gett upp hoppet på min enda julklapp ännu! Dare to dream, right?

Nu ska jag se Grey's Anatomy S03E10 & njuta med Ben&Jerrys glass.

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0