You'r the reason I belive in love

26 December

Idag var det lite julfirande igen, med min moster & henne familj samt en stor del av släkten :) . Hur mysigt som helst & lilla F har blivit så stor! Sötaste lilla tjejen, snart kan hon gå själv. Hon fick bla. en docka av oss i julklapp som skrattade om man klämmer henne på magen eller foten & så fort docken skrattade gjorde lilla F likadant! So sweet, lyckades filma det också.

Sitter hemma nu & väntar mest på att det ska bli en ny dag. En ny dag som bla. innehåller en runda ner på stan med S, passa lilla F & sen ev. lite firning eftersom att jag & S vart tillsammans i 1 år imorgon!

Shania Twain - From this moment on.  Love it! Den ska sjungas/spelas på mitt bröllop, helt klart. Så lovely text & så kommer att jag känna när jag står där framme. Lyssna på texten, jag tänker bara på 1 person då jag hör den :)

xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0