An uppsetting nightmare!

29 November

Risken är stor att jag förväxlat dagens datum, men vad gör det egentligen :) . Imorgon är det fredag & helg, finally! Tror inte att jag är den enda som ser fram emot helgerna & denna helgen blir extra bra. De gamla planerna med S är aktuella igen & det ser ut att bli en toppenhelg!

Var barnvakt åt F igår som sagt, hon är så himla söt! Min moster hade satt upp toffsar på henne, så himla sweet! Vi lekte & busade på bra i alla fall, vi trivs med varandra :) . Lilla F's kramar är alltid lika uppskattade & goa. Får se när det blir dags att passa henne igen, jag hoppas på snart i alla fall. & att S är med då! Sötast var hon dock när vi lekte framför spegeln & jag sa "tittut!" om & om igen, hon tyckte det var kul & försökte sen härma mig. Låter så himla sött, ska se om jag kan ladda upp klippet på youtube eller något :)

Nu ska jag duscha, mitt hår ser ut som jag vet inte vad. Ska även prova min nya inpackning jag köpt & se om den är bra. På tal om produkter, har under en tid provat båda dior & lancome's mascara, dior blackout (tror jag?!) & lancome's hypnose. Lancome's var utan tvekan bäst. Kan verkligen rekommendera den :)

Vilket tråkigt inlägg, som vanligt då alltså. Haha :)

image22

Kommentarer
Postat av: :ö

Men dior backstage är mkt bättre :)

2007-11-29 @ 11:21:04
Postat av: Kim

Huuuuuuuga vilken sötis :)

2007-11-29 @ 11:32:48
URL: http://girlylicious.blogg.se
Postat av: Anonym

u dident come? - vf :P !
studiebesöket & provet?

2007-11-29 @ 11:49:48
Postat av: Valentina

NAW! så söööt :D

2007-11-29 @ 15:42:47
URL: http://vallen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0