Do you wanna know, what I think of you

27 November

Så var det den dagen då jag alltid kan komma ihåg vilket datum det är. Tiden går alldeles för snabbt! Det är redan 1 år sen jag & S började träffas igen. (ja, vi hade en tid tillsammans för något år sen.) & snart så är det 1 år sen vi blev tillsammans :) . Jag är tokglad över att jag träffade honom, även att jag tvivlade i början. Jag trodde aldrig att jag skulle vara där jag är idag & känna så för honom som jag gör. Men det gör jag & vet ni vad? Det är helt u n d e r b a r t!

Skolan idag var över ganska snabbt, kan dock bero på att jag hade sovmorgon & matlagningen var inställd. Men matlagningen var bara tråkigt, Sharlet skulle ju göra pannkakor idag, haha. Jag såg fram emot det, god mat istället för skolans äckliga fisk.

Nu ska jag ta tag i mitt arbete & även mitt prov jag har nu på torsdag & det stora på tisdag. Kul liv va? Hmpf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0