Get it on tonight

2 November

Idag var det en kort jobb-dag. Tog upp några gamla, hjälpte till med frukost, våttorkade vår avdelning & sen var det inget mer. Satt & fikade i 1 timma med tror jag. Direkt på morgonen så börjades det med kaffe & choklad. För min del blev det dock vatten, kaffe är inget för mig.

Åkte ner till stan & pussades lite med S efter att jag slutat. Jag var på urdåligt humör men han fick mig att bli glad igen. Inte alls förvånad, bäst är han! Vi skildes åt & jag åkte till a6. Lyckades inhandla lite saker, missade dock en väldigt fin kjol. Jaja, den tar vi nästa vecka :)

Ikväll så blir det nog ut en sväng, S ville gärna det & att jag skulle följa med. En kompis undrade om jag ville följa med också, så klart jag gör det :) . Vad ska jag annars göra? Det blir nog bra, ikväll blir det massa trevligheter & dans!

xoxo

Kommentarer
Postat av: giulia

snygg designe! :)

2007-11-03 @ 14:30:45
URL: http://ggiuliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0