I'll do anything for you

28 November

Hur det går med mitt pluggande är nog inte värt att ta upp här. Tittat igenom de papper vi fått är väl det enda jag har lyckats göra. Nu blir det ändring, tiden jag har kvar ikväll skall jag plugga på!

Jag ska vara barnvakt åt söta F idag med, får se hur det går :) . S skulle egentligen vart med, men det blev ändrade planer. Synd tycker jag, men så är det ibland. Jag får försöka busa extra mycket med F istället. Jag är så himla glad över att hon tycker om mig! :) . Gosigast är hon när hon vill kramas & pussas. So sweet...

Efter skolan åkte jag upp till a6 för att leta efter en tröja, tyvärr så fanns den inte i min storlek. Så jag köpte en parfym istället, :) . Har velat ha den ett bra tag nu faktiskt, den luktar så himla gott! Mums!

Nu ska jag ta en varm & lång dusch, är jättekall så en varm dusch är mycket välkommen :)



image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0