I'm such a fool for you

4 November

Helger lider mot sitt slut & det gäller även för detta höstlov. Troligtvis mitt allra sista höstlov, men det känns faktiskt okej. Jag vet ju att jag bara kommer närmare & närmare min dröm; att bli sjuksköterska! :)

S kom ut hit igår, det första jag får höra är att taxin han hade åkt med backat in i vår brevlåda? Syntes som tur var inget på den, bara att den stod lite snett. Vi gick i alla fall in direkt, slog på tv:n i brist på annat att göra. Satt där ett tag, såg bla. filmen Festival som S ville se. En härlig promenad hann vi med också, mysig var det med alla stjärnor & hans hand i min.

Imorse väckte S mig som vanligt lite efter 9, då gick vi upp & åt frukost. Efter det duschade vi, gjorde oss iordning & gick ut på en promenad. Jätteskönt faktiskt, kunde dock blåst lite mindre.. Gick runt & kollade på en del hus, det finns faktiskt många fina i Trånghalla/Berghalla. Ikväll har vi myst framför öppna spisen & sett på film.

Nu ska jag strax sätta mig & läsa lite religion. Jag har inte hunnit göra det ännu! Har dock hunnit med att göra lite annat, medicinsk grundkurs arbete bla. Matten går det väl inte så bra med, tur att jag har det imorgon & att vi inte är så många som går i gruppen :)

"Du är allt."                   Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0