I'm such a fool

16 November

Nu så är allt fixat med papper till balen, måste bara komma ihåg att ta med de hem & fylla i.. Jag menar, det underlättar ju, haha. Jag & S har fortfarande inte bestämt oss vilken bal vi ska gå på! Tror dock att jag vet vilken det blir, men vet inte säkert än.

Idag fick jag hem mitt nya bankkort! Har nämligen designat mitt egna, det ni! Kul att ha ett lite annorlunda, inte ha det gamla vanliga som alla andra har. Jag gillar mitt, det är såå sweet :)

Ikväll blir det mys med S, får se vad vi hittar på? Jag är sugen på att laga någon god mat eller något. God mat när det gäller S & mig brukar oftast bli spagetti & köttfärssås, haha. Det & tacos är nog det enda vi lagat. Köttfärssåsen är populär hos min darling :)

På onsdag nästa vecka är det dags för NP i Svenska B, muntligt & jag har ännu inte valt vad jag ska prata om. Tror dock att jag ska välja samma sak som jag skrev om, att man kan bli stressad av alla ideal osv. Ett ämne som jag känner att jag kan prata om i ca 5 minuter.

Ha en bra kväll :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0