Listen to what we say

28 November

Sitter just nu i skolan & väntar på att nästa lektion skall börja. Organisation & Ledarskap, woho! Eller nej förresten, inte alls så underhållande. Håller just nu på & leker att vi är företag som vill anställa folk & intervjuar vissa från klassen. But hey, I guess it's better than just sitting still all day.

Slutar härligt tidigt idag med, såna här dagar tas gärna emot :) . Sovmorgon med & slutar vid halv 1, love it! Kommer dock att komma hem till de hemska böckerna som ligger & glor på mig.. Antar att jag måste börja plugga lite nu, hmpf.

Jag ser fram emot helgen, S hade en överraskning (gissa hur länge den hölls hemlig?) men vi tyckte båda att vi väntar & att vi kan göra något annat. Så nu ska han planera något annat. Gissa om jag längtar? :) . Gosh, sötaste pojkvännen!

Give me a prom dress.

Kommentarer
Postat av: S

Hej. Snygg header du har i bloggen!!! :D
Sen undrar jag också: vad är koden till den rosa färgen du har som text till rubriken, på dina inlägg?? ha det bra

2007-11-28 @ 10:26:08
URL: http://suneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0