Once moore I say goodbye to you

22 November

Jag förstår inte varför det måste vara så himla grått & trist ute, kan det inte komma lite snö snart? Snön lyser ju upp allt på ett helt annat sätt... Gud, jag blir deprimerad av det här trista vädret! Jag vill åka till solen, tänk att ligga på stranden & känna värmen mot sin kropp. Dare to dream.

Jag & S har ännu inte bestämt oss helt vilken bal vi ska gå på, men det blir nog hans. Jag måste erkänna att det kommer att vara roligare folk på den. Min bal, jag menar, OP, JING & NV. Låter ju helfestligt, eller hur? Jaja, allt har sina bra & dåliga sidor.

Nu ska jag snart iväg till jobbet, ikväll blir det jobb 16-21. Känns lite segt att åka iväg men får tänka på att tiden går faktiskt fort när man väl är där & sen så är det ju pengar jag tjänar :) . Pengar jag ska njuta av!

Har suttit & stirrat på hundratals olika balklänningar.. Känns helt hopplöst! Jag vill åka till en helt annan del av Sverige & hitta en! Helst skulle jag dock vilja köpa en i typ, USA eller något. Helt underbara klänningar! Här i mellanmjölkslandet ser ju alla likadana ut. Jag kommer aldrig att hitta min drömklänning, buhu!

Love like you've never been hurt.


359530-14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0