People keep talking

14 November

Sitter hemma ensam nu, it's sad. Jag saknar S! Men han är duktig som jobbar & det är jag med snart :) . Idag blir det jobb 16-21. Inte alls farligt, det är ju så himla lugnt på kvällarna! Får se med om jag blir ensam idag 1 timma, spelar dock ingen roll. Kommer ändå bara sitta framför tv:n, haha.

Sharlet berättade för mig att det var någon Högskolemässa imorgon i GBG & hon ska dit. Undrade även om jag ville följa med & visst tusan vill jag det! Sen var det bara allt med skolan som jag har imorgon & mina föräldrar att göra. Om jag känner mina föräldrar rätt kommer de typ tvinga mig att stanna hemma, buhu! Jag vill ju, jag behöver motivation & inspiration nu som aldrig förr. Hm, this sucks.

Pick me, choose me, love me.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Valentina

Haha, a men asså man dör inte, eller jag dog i början men lena sa att de inte var hela världen men sen vet man inte hur dom som rättar uppsatsen tänker. :(

2007-11-15 @ 10:47:36
URL: http://vallen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0