The apple of my eve

5 November

Idag är sista dagen att betala sin studenmössa, det gäller för min del. Jag har inte gjort det än, vet faktiskt inte varför. Nåja, ska be mamma att logga in på deras hemsida senare när hon kommit hem så att hon kan betala det någon gång.

Skolan var hemsk idag, dels för att jag fick lite dåliga nyheter. Nu får jag verkligen skärpa mig. Jag ska bli en sån klockren som hon trodde att jag var. Jag ska! Har även bokat in en tid till syo:n för att prata lite om framtiden samt motivation. Hoppas att jag kommer en bit på vägen. Nu ska jag ta tag i skolan & mitt plugg. (som jag lovat så många andra gånger...)

Imorgon blir det en lång dag & även planering angående min engelska. Jag missar ju den på fredag & då ska vi tydligen ha ett prov. Jag ska till läkaren & kan verkligen inte avboka nu. Har avbokat 3ggr redan!

Nu ska jag sitta mig med näsa i religionsboken & läsa om judendomen. Vid min sida kommer jag ha en skål med god glass :)

Lead us not into temptation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0