This love is endless

1 November

Jag tyckte att det var nyss hösten kom & snart så är det vinter. För 1 år sen låg det ett tjockt lager med snö på gräsmattan utanför mitt fönster. Iår är det över 10 grader varmt. Jag vill ha snö nu! Alla de mysiga kvällarna som hör till den här tiden, allt sånt mysigt. Kyla utan en varm jacka kan jag dock avstå.

Idag var jag nog tröttare än jag vart på länge, somnade på bussen & höll på att somna när vi fikade på morgonen. Att jag aldrig lär mig att lägga mig i tid? Imorgon blir det Lindgården & 07-11 som gäller för mig. Därefter tänkte jag ta en tripp ner till stan & kika om det finns något till mig. Något fint, ett par skor eller något :)

Dock ganska mysigt att se dig stå där i fönstret. Det får mig att längta så efter dig. Ser att du är så nära mig, men jag kan inte gå till dig. Nu längtar jag desto mer tills du håller om mig igen & säger att du saknat mig :) . Jag älskar dig.

Jag & mamma är ensamma hemma nu igen, så ikväll lyxar mamma med massa gott. Jag ska dock inte ha räkor & annat som hon ska äta, jag tar clementin istället & ev lite glögg. Jag ska ju börja mitt nyttiga liv! Måste dock erkänna att det inte gått så bra. Fast mörk choklad är ju nyttigare än vanlig, jag måste få tillåta mig själv att äta lite gott. Right?

Lovet är snart slut & vad har jag hunnit med? Jag har inte pluggat ett dugg, nästa vecka väntar ett religions-prov. Tror dock inte att jag behöver plugga så mycket till det (tack gud!) eftersom att vi fick frågor som vi skulle göra & lärde mig en del på det. Men ändå, måste ju plugga lite. Det svåra är att sätta sig ned. Matte-boken ligger & blänger på mig med. Usch.

Live your dreams, it's not as hard as it may seem.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0