080406 - Soya

Gårdagen blev faktiskt bättre än vad jag hade trott! Jag & Sandra började med att åka in till stan & satte oss & fikade. Jag köpte världens största chokladboll, gud vad mätt jag blev! Satt i alla fall där & pratade ett tag, sen gick vi vidare till Centrum där vi mötte upp Sampa & hans kompisar. Där blev vi kvar sen hela kvällen & gissa hur glad jag blev när jag såg min älskling i trappan! Bästa på hela kvällen, jag hade ingen aning om att han skulle komma dit just då.
Kvällen avslutades på ett litet annorlunda sätt, på ett hotell, mysigt dock. Jag somnade i älsklingens famn :)

Idag har jag varit barnvakt åt busungen F. Hon är världens sötaste tjej & jag är så glad att hon trivs ihop med mig. :) . Sebbe kom & hälsade på en stund med, busade lite med F & så. Jag var så trött, så när F sov passade jag på att lägga mig på soffan & vila lite, haha. Gamla tanten.

Nu har jag precis kommit hem från Soya. Mor, far & jag åt där, mums! Min mage är inte att leka med nu heller, det ser ut som att jag ska föda snart, haha. Ingen mer mat för mig idag.

Imorgon börjar profilkursen, kul men samtidigt lite nervöst.

Nu ska jag vila lite innan Sebbe kommer hit.

image63

Kommentarer
Postat av: S

Alltså ärligt talat, det är ju bajskul att läsa alla dina gamla inlägg. Haha

2010-12-14 @ 13:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0