080409 - You used to be my romeo

Jag måste börja med att gratulera min bror som fyller 21 idag, grattis grattis! Jag kan dock inte gratta honom på riktigt, han är ju nere i Götet. Vi får ta det sen när han kommer hem, när det nu bli :) Jag saknar min bror!

Dagen idag var helt okej, dock ett minus för att det regnade! But hey, hellre det än snö som andra delar av landet har fått. Nu vill jag ha alla mina blommor & utslagna träd :) . Idag har jag en sån sjuk längtan efter Italien & allt som det underbara erbjuder.

Imorgon är det lektioner på Vux, mellan 13-16.30. Det känns faktiskt helt okej ändå. Jag måste bara hitta en bok jag ska läsa, den måste handla om någon som har en obotlig sjukdom. Imorgon är det jag som tar en tripp till biblioteket.

Just nu är det hockey, mest angagerade är mamma & Sebbe. Pappa packar inför resan imorgon & jag har smugit ner hit. Jag ska faktiskt vara lite social & snäll nu & titta lite med de. Sen så är det ju faktisk lite spännande med, men bara lite. Linköping leder ju faktiskt med 1-0 nu, buhu!

Jag får panik inför högskolevalet!

Kommentarer
Postat av: jenny

ha en fin kväll.

2008-04-09 @ 20:25:11
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: thallo

Grattis :)

2008-04-10 @ 22:06:47
URL: http://sokel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0