080418 - A brand new

För tillfället sitter jag i skolan & bara väntar tills nästa lektion ska börja, 10.30. Det är så himla tråkigt att sitta här & vänta & sen så är det svinkallt med, brr. Ingen bra skola, det är alltid kallt här! Nästan så att man vill gå & hämta ut jackan från skåpet men bara nästan.

Igår var det studiebesök i Lidköping. Det finns väl inte så mycket att säga om den staden, så himla liten! När vi gått på stan & sen skulle tillbaka till bilen trodde vi att det skulle ta lång tid, eftersom att vi gått omkring ganska mycket. Det visade sig att det bara tog 5 min så var vi tillbaka! Så himla liten stad & verkligen inga roliga affärer. Jag hade ju hoppats på att hitta någon mysig affär som inte finns här hemma & där skulle min studentklänning hänga :) . Dare to dream...

När vi kom hem (efter en sjuk bilresa!) passade jag lilla F. Hon är så himla go, först klappade hon mig på kinderna, höll kvar & sen pussade mig på munnen. Efter det blev det en kram & sen när jag tittade på henne var hon jätteglad! Haha, så himla cute. Hon blir jämt jätteglad när hon får pussa på en eller kramas :) . Hon lekte lite med mina My little pony med, bra där F!

Idag var det prov i Engelska B & hur det gick vill jag inte ens veta. Det känns som att jag kan glömma mitt betyg i alla fall. Jag övade bara igenom alla glosor 1 gång igår, sen gjorde jag inget mer. Jag måste planera bättre & plugga mer.

Ikväll är det hockey i alla fall, jag & mamma är själva i huset. Mys!

Idag ska älsklingen hämta ut bilen med, han är så himla glad! Jag har ju inte sett den än men den är nog superfin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0