080420 - Come on

Söndag & slutet av helgen. Ärligt talat känns det hemskt, såhär illa brukar det inte vara. Jag vill vara ledig ett par dagar nu, njuta av det fina vädret & de jag bryr mig om!

Helgen har i alla fall varit bra, den började ju med att Hv vann Sm-guldet! :) . Kvällen spenderades inne på Centrum, precis som alla andra... Helt proppfullt!
I lördags kom till F hit, jag & mamma var barnvakter. Puss-ungen, hon pussade på mig i säkert 30 sek & kramades massor. Man kan inte göra annat än att tycka om henne :)

Idag hann jag sitta ute 30 minuter i det härliga vädret. Fy sjutton vad skönt det var, 20 grader! Lite färg fick jag på överkroppen, jag satt nämligen i bikiniöverdel & mysisar :) . Hur skönt som helst, jag njöt verkligen. Sebbe kom ut hit & så åkte vi till Kroatorpet. Senare på dagen åkte vi in till Rådhusparken (åter igen, precis som alla andra. Sjukt mycket folk!) för att se Hv & så. Trevligt, dock lite kallt.

Nu sitter jag här, Sebbe åkte för en stund sen. Jag hade ju velat att han skulle stanna men imorgon är det jobb & skola, det måste skötas. Vi ska ev. ses imorgon & se på filmen vi hyrde i lördags dock, det har vi inte hunnit med än, haha :)

Jag kommer vara helt död imorgon, det känns att jag inte sovit så mycket i helgen


359530-20

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha jo det var jag :P haha :P
Så du var där med alltså? :)

2008-04-21 @ 18:14:00
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: cat

ha en fin tisdag!

2008-04-22 @ 12:13:25
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0