I got lost in the game

04 April

Veckan är slut & nu väntar en skön helg. Jag ska verkligen försöka att njuta av denna, träna & få min kropp att må bra! Sen om solen skiner ska jag försöka njuta av den också, :)

Sista dagen med klassen, fast det känns inte ens. Det känns som att på måndag kommer vi ses allihop igen, precis som vi gjort i snart 3 år. Det som kommer märkas mest är nog att jag inte kommer umgås med Sharlet. Henne kommer jag bara träffade på vår massage-lektion.

Efter skolan sprang jag ner till stan & köpte på mig en till kjol från Gina Tricot. Jag tänker dock använda den som en klänning i sommar, tror att det kommer att bli hur bra som helst!

Nu har jag varit duktig & städat mitt rum & även hjälpt mamma lite. Som ett litet tack för att hon är bäst & för att vi övningskörde innan. Jag får hoppas att ingen såg mig bara, haha! Det gick väl sådär, de som var bakom mig blev nog lite sura :)

Ska sätta mig & göra Organisation & Ledarskaps-uppgiften nu & sen slänga iväg den med ett mail till Elena. Jag måste klara allt nu, jag vet ju att det kommer att löna sig! Jag & pappsen satt nämligen & kikade på olika systemkameror innan på internet & han har varit i olika affärer & kikat lite. Ge mig studenten, sommar, systemkamera nu!

Ha en bra fredag, jag ska mysa med älsklingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0