I was lying to myself

2 April

Tiden rusar iväg, våren är på ingång & det är bara 10 veckor kvar till studenten! För min del kommer det dock att innebära 5 intensiva veckors profilkurs (Lindrande vård/hemsjukvård) följt av 4 veckor praktik.

Denna veckan ska vi avsluta alla kurserna så schemat är verkligen inte som det brukar. Nästan inga lektioner, lyx! När profilkursen sätter igång blir det dock annat, som det ser ut nu kommer jag att gå ungefär 8.30-15.00 varje dag! Fredagar med, jag som tyckte om våra tidigare fredagar. Nåja, nästa fredag är jag ju faktiskt ledig. :)

Angående helgen finns det nog inte så mycket att nämna, mer än att jag tycker att vissa tjejer borde skärpa sig! Jag blev smittad av min pappa som haft magsjuka så jag var inte alltför pigg & fräsch. Min bror lyckades bli smittad med & slutligen min mamma. Nu är jag pigg igen & något kilo lättare, haha :)

Ska strax hoppa in i duschen & börja göra mig iordning. Idag är det jobb som står på schemat, 16.30-20.00. Den tiden passar mig utmärkt, den extra timman mellan 20 & 21 som jag ibland jobbar är så meningslös! Man sitter bara & tittar på tv, allt är lugnt & alla ligger till sängs.

Just nu skulle jag behöva min massage som älsklingen har lovat mig, jag har sovit helt knäppt inatt tydligen. Har sjukt ont!
Nu ska jag inte klaga, det är ju sol & blommor ute! :)


image62

Kommentarer
Postat av: sandralenita

Haha du SKA köpa nu :)
Och då ska det tränas. Då kan vi gå massa tillsammans och basta och allt. Det blir skitbra ju. Så blir vi snygga till sommaren ;) hahaha.
Vad tyckte du om väskan på min blogg?

2008-04-04 @ 16:35:37
URL: http://sandralenita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0