080819 - It doesn't make sense

Tittade tidigare idag på det första avsnittet av säsong 4 på The Hills, jag känner att jag blivit en sån nörd! Det känns inte alls bra, det är en vana jag måste sluta med. Sluta att titta på en massa strunt-serier.

Har precis tittat klart på en film, det får i alla fall tiden att gå lite. Jag skulle önska att mylove sov här inatt men han har jobb imorgon & det blir alldeles för sent, väldigt synd. Men vi sover tillsammans sen, när det är helg & vi är lediga. Jag älskar helgerna :)

Jag kom på att han hade en blogg för ungefär 1½ år sedan, lite mer, & jag fick för mig att kika in & titta lite. Han skrev så söta saker där, det var när vi precis blivit tillsammans & så. Blir tokig på mig själv just nu för jag har ingen aning om vad hans blogg-adress var? Jaja, jag kommer ju i alla fall ihåg sakerna. Hela jag & Sebbe var så himla oväntat. Jag som aldrig trodde att jag skulle bli kär i honom & här sitter jag ju, vi har varit tillsammans i 1 år & 8 månder :)  Anledningen till att jag aldrig trodde att jag skulle bli kär i honom var för att vi tyckte om varandra för 3 år sen men mer blev det inte. Sen vet jag inte varför vi började träffas igen men det tackar jag för idag. Min älskling!  ♥  Det är sant, man hittar kärlek där man minst anar det.

Imorgon ska jag städa, tvätta & fixa lite här hemma. Senare blir det en jogging-runda med Sebbe, det blev inget idag pga vädret. Så imorgon tar vi igen det.

Everything leads me back to you...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0