080819 - Unlikely

Hör & häpna gott folk, jag tränade både i söndags & igår! Ev. blir det träning ikväll med, vad har hänt med mig? Jag som aldrig tränar utan bara säger att jag ska göra det, haha. Maybe it really is a new beginning..
Jag gillar faktiskt hela det här med att träna & sen kommer jag ju att få en snygg kropp på köpet också :)  Vem vill inte ha det? Igår hände dock en ganska random sak, när jag & love nästan sprungit klart märkte jag att jag tappat min piercing någon gång under tiden vi sprungit. Hur wierd är inte det då?

På torsdag ska jag börja jobba lite igen som sagt, dock bara extra-turer. Jag hoppas att jag inte kommer att gå i skolan varje dag nu i höst, för att de har verkligen hur mycket extra-turer som helst på jobbet! Jag kan ju behöva pengarna också, det vore ju synd att säga att jag har gott om dem. Men som sagt, man måste förtjäna det man får?

Har ingen aning om vad jag ska göra för övrigt idag, mitt rum behöver städas men det är något jag helst blundar åt ett litet tag till. Jag måste dock ordna lite inför högskolan & Csn, så att jag får rätt till studiebidrag & rätt mängd också. Det var en himla massa man skulle fylla i, det var lättare när man var yngre men då var det å andra sidan så mycket tråkigare också.

Sitter just nu & funderar på över om jag ska köpa en klocka eller inte, vad för någon i så fall? Jag är verkligen värdelös på sånt här, jag kan aldrig bestämma mig men ändå går jag & längtar efter en. Jag måste få tummen ur helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

fin bild (:

2008-08-20 @ 21:47:20
URL: http://laweona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0