080823 - Full of it

Nu så sitter jag här igen, mätt som jag vet inte vad. Jag jobbade 07-14 idag & direkt efter åkte vi upp till mormor. Som vanligt så hade hon gjort galet mycket mat & man måste ta minst 2 gånger, tror att allas mormödrar (haha, vad heter det?) säger så? :)  Efterätt: Chokladpudding & grädde.
Lite chokladpudding slank såklart ner, jag älskar ju det! Nu efteråt känner jag att jag kanske borde ha tagit det lite lugnt. Speciellt eftersom att det är dags för kräftskiva om ca 45 minuter... Ännu mer mat, hur sjutton ska jag orka?! Det blir diet nästa veckan, haha.

Imorgon blir det förhoppningsvis Göteborg. Eller ja, det blir det men jag vet inte riktigt när vi ska åka. Om vi åker på eftermiddagen så följer jag inte med, jag vill ju dit för att gå i affärer. Jag försökte få med mig love men han kommer ihåg förra gången vi var där & han ville inte göra om det, tyvärr. Haha, nightmare? Jaja, jag har i alla fall hittat perfekta plagg.

Nu ska jag hinna med att ta en powernap, kolla på lägenheter, göra mig iordning & byta om. Inom 45 minuter, lycka till säger jag bara :)

Jag ändrade förresten om min design lite smått igår, jag blev lite trött på allt det svarta. Nu när hösten kommer vill jag ha något mer färgglatt för att försöka att inte bli så deprimerad, haha. Usch, jag hatar verkligen hösten.





Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

hihi, vad gulligt! :) min gillar också bröd, fast mjukt! har i och för sig inte testat med rostat, det kanske funkar! :D

2008-08-23 @ 18:28:55
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: belluut

oj vad jobbar du med ?

2008-08-23 @ 20:06:03
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0