080826 - Confused

Jag börjar smått känna att blogg faktiskt inte är så kul längre, jag har ingen lust att skriva här. Vad ska jag skriva om, varför ska jag skriva? Vill jag verkligen att vem som helst ska kunna läsa om mig & vad jag sysslar med? Det tål att tänkas på.

Igår fyllde mylove 20 år, så nu är han ingen tonåring längre. Ett steg in i vuxenvärlden :)  Han kom förbi mig en sväng efter jobbet & då fick han sin present. Jag vet ju att han har velat ha en kamera länge så igår fick han en av mig. Hoppas att han tyckte om den i alla fall, han blev lite arg på mig. För dyr present? Nej, verkligen inte. Man ska ju lägga pengar på de man tycker om. Nu måste bara jag komma på vad jag önskar mig av honom i present, i efterskott, haha :)

Precis som jag sa till Sandra innan har jag börjat undra & tänka efter. Är detta verkligen bra, är det något som passar mig? Något som jag vill ha i mitt liv just nu? Många tankar far runt & jag vet inte vad jag ska göra. Time will tell...

Väntar på Sebbe nu, vi ska gå ut & gå eller springa :)


Kommentarer
Postat av: belluut

va gulligt :D

2008-08-26 @ 19:33:30
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

japp :)

2008-08-27 @ 11:48:20
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0