080827 - Blue Sparkle

Har tittat på The Hills nu, såg att Lauren hade ett blått nagellack & kom genast på ett jag har ett som är i ungefär samma färg. Som jag aldrig ens använt. Jag spenderar mina pengar så bra, haha. Nagellack & läppglans som jag aldrig använder. Nåja, jag provade i alla fall nagellacket & jag tycker om det! :)  Passar bra nu till hösten, lacket är alltså mörkt mörkt blått.

Imorgon är det inte så mycket inplanerat. Ska i alla fall åka & handla lite saker imorgon då min mor slutat. Ev. fixa en sak med Sebbe's present. Annars är det inget mer. What to do, what to do? Jag kan ju faktiskt städa mitt rum, jag har ignorerat det lite för länge nu känns det som. Jag gillar inte att vara särbo & bara helgsambo. Det passar inte riktigt, släpar med mig massa saker hit & dit.

I helgen blir det förresten ytterligare en kräftskiva. Denna gången blir det med hans sida av släkten ute i deras sommarhus. Det ska bli trevligt, jag ska försöka få i mig några kräftor. Det känns som att kräftor är något jag nöjer mig med att äta 1 gånger per år. Så gott är det inte, räkor däremot, det kan jag äta hur mycket som helst. Nästan i alla fall :)

Nu ska jag kika på någon bra film & ta något att äta.

Whitney är så sjukt söt! Där snackar vi om naturligt vacker :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0