080827 - Pink Sugar

Kom precis innanför dörren nu, har varit borta vid Ica & hämtat mitt paket från eleven. Som jag skrev tidigare så beställde jag en mascara därifrån & när jag öppnade den lilla kartongen så låg det fler saker där i!
Jag beställde denna mascaran

I den lilla kartongen låg även prover,
Jag har redan provat prov-parfymen & den luktar verkligen gott :)  Vet inte om den är lite för söt för min smak men jag gillar den helt klart. Den får följa med i nästa beställningen. Lukten avtar ju efter en stund.
Jag tycker att det är bra att de skickar med såna här prover, ni ser ju bara på mig! Nu vill jag redan beställa fler saker. Bra & vinnande koncept helt enkelt. Det gick fort att få varorna med. Det enda minuset är fraktavgiften + postförskott som gick på 110kr (!!) . Om man betalar med visa blir det dock bara 50 kr extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0