080827 - Project Runway

Jag såg nyss sista avslutningen av Project Runway. När man ser alla kläder på catwalken så önskar man ju att man kunde sy lika underbara skapelser själv. Mycket av det de 3 som var kvar hade gjort var faktiskt sådant som man kan använda, förvånande! I alla fall, det jag skulle få sagt var att Victoria Beckham var gästdomare & hon log flera gånger! Det var verkligen ingen vanlig syn, tror att jag sett henne le 1 gång på en bild innan?

Nu ska jag lägga mig i sängen & läsa lite, sen sova. Jag gillar inte att sova bort dagarna längre, jag vet inte vad som har hänt med mig. Jag som älskade att sova fram tills 12-13 förut. En bra förändring i alla fall.

God natt & sov gott allihopa :)


Kommentarer
Postat av: Josiee

hihi en leende vickan?:) hon kanske fick mer pengar för varje gång hon log;)

2008-08-28 @ 03:05:51
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Ida Björck

tror de var första gången jag såg Viktoria le :)

2008-08-28 @ 07:51:01
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0