080827 - Youngblood

Så sitter man här igen, ska strax titta på ett nytt avsnitt av The Hills. Helt stört hur man kan bli beroende av serier. I början tyckte jag inte alls att det var bra men ju mer man tittar desto bättre blir det :)  Men så är det väl med allt, det är kanske inte så roligt i början men sen så blir det bara bättre & bättre.

Min lilla guddotter/kusin kommer hit senare idag, mamma ska hämta henne från dagis vid halv 4 ungefär :)  Hon är så himla rolig så det ska bli kul att busa lite med henne. Planerna för idag var annars att fira Sebbe lite hos hans pappa men det skulle nog bli lite stressigt & de skulle tydligen inte vara där länge heller. Min kära pojkvän har förresten en blogg, här. Jag tycker dock att han är tråkig som aldrig en nämner mig, inte ens när han fyllde år. Jaja, alla är olika. Alla vill inte skriva om sin flickvän överallt & det får man respektera. Synd bara, haha.

1 år & 8 månader.  ♥

Jag var inne på en sida igår & kikade på bla klockor & ni som känner mig vet att jag har hur svårt som helst för att hitta klockor. Men så såg jag denna & den är ju så fin! Verkligen något som ska inhandlas då nästa lön kommer. Haha, jag planerar redan sånt! Denna månaden prioriteras annat.



Nu ska jag laga lite mat & njuta av att jag inte har skola förrens på tisdag!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

va :O Finns inte på hemsidan vad jag såg :/ Och var där idag men hittade inte :/ Det är inte på trendavdelningen då?

2008-08-27 @ 17:37:49
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0