For all the joy you brought to my life

23 Februari

Vilken underbar dag! Solen skiner ute & man känner verkligen hur våren är i luften :) . Helt lovely, om det ändå vore några grader varmare bara. S har också fint väder där uppe så idag är de ute i backen igen. Har pratat med honom ett x antal gånger idag, han sa att jag fanns i hans huvud hela tiden, han kunde inte tänka på annat. Sötnos!

Ska snart ut & gå en promenad för att senare göra mig iordning. Ska ha lite hemma-spa här, lägga ansiktsmask, inpackning & sånt mysigt! Hinner dock inte med något bad men det blir mys ändå.

Nu längtar jag tills man kan sitta ute & bara njuta av solen.

Jag & min bror såg Cloverfield för en stund sen också, verkligen inte värd att betala för! Som tur är hittade jag den på internet & laddade ner. Lite annorlunda film & även jobbig att titta på. Hela filmen är nämligen filmat som att du själv skulle gå omkring med en filmkamera. Något jobbigt...

Njut av dagen, det ska jag :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0