For every time you stood by me

19 Februari

Sitter just nu i tråkiga skolan & väntar på att min Engelska B ska börja. Tråkigt, dock ett måste. Som tur är har jag faktiskt varit duktig & läst ut hela boken!
 Tidigare idag så hade jag & Sharlet vår redovisning & det gick faktiskt jätte-bra & våra lärare var nöja :) . Sen så var vi de enda som redovisade idag också, även att de sagt till oss att idag skulle alla arbeten vara klara...

Var & bokade tid igår till balen, hår & smink! Kände att jag började få lite panik så jag traskade upp till Hudoteket, pratade lite med de & bokade. Så himla skönt, nu är det bara skorna kvar. Sen hur vi ska komma in till balen med, jag & S är ju lite oense om det där.

Min överraskning från älskling var relax på Atlantis Spa! Hur mysigt som helst, vi satt & njöt, pussades & hade det bra. Sen så var vi själva ganska mycket med, mycket mysigt :) . Efter det åkte vi hem till S för lite mat & sen fick jag skjuts hem. Tack älskling!

Slutar vid 14 idag, tack vare att min massage är inställd. Dock lite otur, jag som lovat min bror massage som tack för att han springer ner & köper en sak till mig på Zara nu i veckan. Senare idag kommer lilla F hem till mig & även Sandra som ska vara med & vara barnvakt. :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en bra dag:)!

2008-02-19 @ 12:56:16
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Jonna

tack:)!

2008-02-19 @ 21:48:04
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0