Here I am, I'm trying

22 Februari

Idag fyller min pappa 48 år, så grattis till världens bästa pappa! Imorgon fyller min morbror 50 med, så det blir stort kalas. Lite kul att de fyller så tätt intill & att de vart kompisar sen hur länge som helst! De var kompisar innan min pappa & mamma träffades..

Skolan idag var så himla skön, först var det engelska där man skulle skriva om den boken vi läst & sen var det bara massa redovisningar från andra i klassen. Så det var bara att sitta där & vänta på att tiden skulle gå.. Slappt & skönt, sånt gillar jag :) . Mer såna dagar! Jag vill inte ens tänka på hur mitt schema kommer att se ut efter påsk, uuh! Som tur är har jag fått den profilkursen jag ville, hemsjukvård/lindrande vård. Med en bra lärare också, good!

Ikväll kommer bror hem också, det ska bli kul att träffa honom igen.. Sen så har han ju med en kjol från Zara till mig med, hihi.. Ska se om han kan hjälpa mig lite med matten för jag behöver verkligen all hjälp jag kan få! Jag behöver också någon som sprarkar mig där bak & ser till så att jag tar tag i det någon gång.

S är & åker skidor & har det allmänt bra den fuskisen. Saknar honom, det kändes dock mycket bättre när vi pratade idag & han sa att jag var med honom i tankarna hela tiden. Sen har alla hans samtal varit så otroligt gulliga! Hoppas verkligen att han njuter av att vara ledig nu älsklingen.

Ikväll blir det att äta massa godis & massa gott!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0