I can see it in your eyes

03 Februari

Igår så var det kalas i Värnamo för min kusin som fyllde 14. Under kvällen såg jag honom max 10 minuter, haha. Jag & S höll oss mest där nere bland de vuxna & lilla F. Lilla damen F börjar bli riktigt stor nu förresten, 1 år om 1 månad & hon vill gå hela tiden. Inte sitta i knät utan gå omkring i hela huset & se vad alla gör. Mycket sött :)

När vi kom hem hade jag & S lite myskväll, satte på en film & njöt av att vara lite onyttiga. Jag somnade som en stock, så himla skönt var det!

Idag blir det bio eller myskväll hos S, vi får se hur det blir. Han jobbar ju imorgon & jag börjar inte förrens 11.50, så det känns lite tråkigt att behöva gå upp så tidigt på min sovmorgon.

Lov om 1 vecka, lovely! Jag ska njuta, verkligen njuta!

Bjuder på en bild på söta lilla F.

xoxo

image38





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0