I'll always come back

04 Februari

Lilla F blir 11 månader idag, snart 1 år! Helt galet, jag minns när jag höll henne för första gången, då var hon bara 6 dagar gammal. Nu går hon nästan själv & börjar prata lite smått. Favoritordet är "voffvoff". Sötnos!

S kom ut hit igår igen! Blev så himla glad, även att vi faktiskt var ute & sprang. Det var jobbigt men samtidigt så gick det ganska lätt när vi var två. Vi ska kanske ta en runda idag igen, antingen det eller en långpromenad. När vi kom in gjorde vi iordning lite att äta & satte på en film, Finding Neverland.

Det känns faktiskt som att våren är påväg nu! Fåglarna kvittrar & det blir bara mer & mer grönt. Underbarast är då det börjar bli sådär halvvarmt, man kan gå omkring i tröja utan att frysa, solen skiner, fåglar kvittrar & det är grönt med massa blommor!

Imorgon är det vår syo-dag (eller vad heter det?) på min skola. De andra skolorna i Jkpg kommer till oss & det kommer vara folk från högskolor från hela landet, föreläsningar & även en mässa i vår matsal! Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska gå på men Hälsohögskolan i Jkpg blir det självklart!

Jag längtar till min & S resa i sommar, :)

Nu måste jag plugga, prov i Etik & Livskunskap på torsdag & massa, massa inlämningsuppgifter!

xoxo

359530-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0