Let your love flow inside of me

11 Februari

Första dagen på lovet & i sann lov-anda så har jag gjort absolut ingenting! Eller ja, träffat S har jag ju faktiskt hunnit med men förutom det har jag bara varit här hemma & latat mig :) . Såg även på Alvin & gänget tidigare, dock orginalet där de pratar engelska. Cute film :)

Har precis ätit mat, kyckling & pasta (woho! hyffsat nyttigt tror jag?) & ska nu ta på mig lite vettiga kläder & gå ut på en promenad. Ska bara vänta i S, sen så går vi. Vi kom överrens om minst 2 timmar & det ska vi hålla!

Imorgon blir det ett besök hos Tempelriddar orden, jag & Sharlet måste besöka de pga ett arbete vi har i religion/etik & livsfrågor. När jag ändå är nere på stan ska jag kika efter något fint att ha på mig på torsdag, hihi :)

xoxo

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0