The sunshine of my life

17 Februari

Söndag & sista dagen på lovet. Det har verkligen gått fort! Vad har jag gjort? Inte mycket vettigt i alla fall. Lite plugg har jag hunnit med men inte riktigt så mycket som jag hade önskat. Om en stund blir det spinning-pass med föräldrarna på Friskis. Pappa som ville att jag skulle följa med, eftersom att han & mamma båda cyklar så vill de ju såklart att deras lilla dotter också ska bli en cykel-tjej.

I fredags bar det av till Göteborg som sagt, dock utan Sandra. Gick lite på stan med min kära mor & bror! :) . Det var kul att få träffa honom igen, det händer ju inte alltför ofta längre. Kommer ju att träffa honom nästa helg igen när pappa fyller år. :)

Igår så kom S hit, vi såg på Melodifestivalen & hade det allmänt mysigt. Idag har båda gått & nynnat på den otroligt dåga kebabpizza låten, haha. När vi var ute & gick innan sjöng en av oss det första & den andra avslutade. Antingen den låten eller den med tjejen som sjöng på ryska i refrängen.

Var ute & gick i 2½ timma tidigare, härligt! Känns i luften att våren är på väg nu, i love it! Såg även att ett träd börjat blomma lite, sånt med rosa blommor, så himla fint!

Nu måste jag åka!

xoxo


image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0