Who was I to make you wait

13 Februari

Besöket hos Tempelriddar Orden gick bra, två gamla män välkomnade oss.. Det var lite annorlunda mot vad man är van vid men det var ändå intressant. Dock inget för mig & Sharlet, vi är kvinnor & därmed inte tillåtna att vara med!

Åkte upp till a6 en sväng & köpte lite produkter som ska skydda mitt stackars hår när jag misshandlar det med platttång & fön. Träffade Sandra med & så gick vi & kikade på lite allt möjligt. Mycket trevligt :) . Senare mötte jag upp mina föräldrar & gjorde ett sista försök till att hitta en klocka & det blev inte så lyckat.

Igår mös jag med S framför I huvudet på Gynning, hon är så blåst! Vi hade dock rätt kul åt henne & alla ryskar, S är bäst på att härma. Mysigt var det i alla fall, låg i hans famn & han pillade mig i håret, l-o-v-e-l-y!

Nu sitter jag hemma & letar information om Robert Stevenson, hjälp mig? Haha. Det går verkligen inte bra, han är svår den där Robert. Ska även läsa lite engelska & försöka mig på matten. Ev. måla en av bilderna till min bildkurs också. Jag måste ju ta tag i det!

xoxo


Sharlet, denna parfym är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0