You've got to see her

17 Februari

Min trött är helt död nu alltså, den längtar till sängen, sköna kudden & täcket. Det känns verkligen att jag har rört på mig mycket mer än vad jag brukar göra! Jag ska dock försöka att göra det till en vana. Ang. gym-kort så vet jag inte längre, det känns som att jag både vill gå på gym & lite pass. Å andra sidan så springer jag hellre ute än går till Friskis gym där man stöter på någon man känner var & varannan minut.

Efter träningen åkte vi till min moster, åt lite kvällsmat & pratade lite. Lilla F är verkligen duktig på att gå nu, hon kan ta några steg själv så det dröjer nog inte länge tills hon går helt själv. Sen så är ju lilla damen snart 1 år också :)

S ringde mig för en stund sen & berättade att han hade en överraskning till mig imorgon! En lite sen alla-hjärtans-dag tydligen. Jag fick dock rosor & choklad i torsdags men detta är något ytterligare. Har en liten aning om vad vi ska göra, han bad mig nämligen att ta med bikini! Det ska bli mysigt, bästa S. Som jag kommer sakna honom sen när han åker iväg på onsdag, 1 hel vecka ska han vara borta. Sist vi var ifrån varandra så länge var i somras då han var i Ayia Napa. Denna gången blir det skidresa med jobbet, mycket bättre enligt mig, haha :) . Han förtjänar det verkligen.

Nu ska jag läsa min engelska bok, prata lite med en vän & slutligen sova!

xoxo

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0