A new day

02 Januari

Nytt år & fortfarande samma möjligheter. Jag är trött på pratet om nytt år, nya möjligheter. Det är samma möjligheter som det fanns förra året, man kan dock välja hur man ska utnyttja de & kunna förbättra sig eller vad det nu är. De flesta löftena man har handlar nog dock om att förbättra sig, gällande träning eller vad man äter.

Jag tror inte att jag hann fatta riktigt att det var nyårsafton, för mig var det som vilken dag som helst. Har inte haft någon som helst känsla what so ever för julafton eller nyårsafton detta året. På nyårsafton kom jag även på saker som jag saknade, som inte fanns detta året. Men jag var även glad över att jag hade S, min kärlek, bredvid mig hela kvällen. Han som saknade mig när jag var borta :)

Det är precis som att jag är en helt annan person, inte ens min mentor kände igen mig. Men, kan inte klandra henne. En totalförändring är det verkligen, den försvinner dock snart. Jag ska nästan bli som innan. Då behöver S inte sakna den gamla Sophia längre. Jag saknar också den gamla...

Jag måste vara skadad på något sätt, så fort jag ser något fint eller något roligt tänker jag "åh vilket bra kort det här hade kunnat bli!" . Om jag ser något kort kan jag komma på mig själv att tänka "det skulle vart så istället." & när jag tagit bilder på måfå ser jag att jag skulle haft fokus på ett annat ställe & annat ljus & massa. Jag måste vara skadad, but i love it! Älskar att ta bra foton & vill ha en systemkamera nu tack!

Nu ska jag iväg & jobba, om 1 timma ska jag vara där, ombytt & klar. Här sitter jag hemma vid datorn, inte fixat håret eller sminkat mig. Stress...

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0