A pain in the ass

28 Januari

Ja, jag älskar honom. Vi älskar varandra. Även att vi retar gallfeber på varandra ibland. Han är den som vet precis vilka knappar han ska trycka på för att få mig sur, vet precis hur han ska driva mig till vansinne & vet precis hur han ska få mig att skratta. Även att han väcker mig på de konstigaste sätten, inte låter mig sova, är slarvig & såna småsaker så älskar jag honom. När han gör iordning frukost (helt lovely frukost också!), när han alltid ska kramas när vi vaknar & pussa mig i hela ansiktet, allt han gör! En av de bästa sakerna är när vi tjaffsat om något totalt onödigt, precis som det alltid är, & när vi sedan blir sams, säger förlåt & skrattar åt saken. När vi pussas & kramas. Det måste vara en av de skönaste känslorna som finns. Until death do us part.  ♥

Nu ska jag sluta prata om S & kärlek. Hade en total onödig skoldag idag, fick information om syo-dagen & gjorde sedan ett litet arbete som tog max 30 min. Fick även reda på att vi har prov på fredag, 50 sidor minst att läsa! Varför gör de så? Man får ju ingen tid på sig att läsa! Helt värdelöst, varför inte ge oss ännu mer läxor tills fredag också?

Ikväll så är jag helt ensam i huset. Känns konstigt & jag gillar det inte! Visst, det är skönt att vara själv på helgerna då S är här vid min sida. Men att sitta själv i ett hus gillar jag inte. Gå runt & släcka ner hela huset sen, uuuh! Jag gillar inte detta. Ja, jag är en fjant!

Nu ska jag duscha, äta & se Two and a half men.

xoxo

image36




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0