Don't you cry

03 December

Känns som att dagen snart är slut. Kan bero på att jag ska infinna mig på Lindgården om 1½ timma & sen jobba fram till 21. Efter det finns det inte så mycket att göra precis + det är torsdag. En värdelös dag, jag gillar inte torsdagar.
Jag & mamma var uppe tidigt idag, hade fått inbjudan till rea på mq & jag kände att jag ville gå på min första mellandagsrea (eller är det fortfarande mellandagarna?) . Hur som helst så kändes det helskumt att gå inne på a6 så tidigt & med absolut inget folk! Dock skönt att det bara var medlemmar som fick komma, det var en liten & behaglig skara där inne :) . Fyndade (antar att det räknas som fynd...) ett par jeans, två tee's, varav en var den snygga batikfärgade. Nöjd? Njaa..

Imorgon blir det partaj, S mormor fyller år idag så imorgon ska hon firas. Tåls dock att tänkas på vad man ska köpa till henne? Antar att jag & S får köpa någonting tillsammans, jag är värdelös på presenter till människor jag inte känner så väl! Ska i alla fall bli trevligt & jag hoppas att jag är ett steg närmare mitt gamla jag igen så att jag kan ställa upp på bild.


Hon lär sig att posa tidigt, haha ;) . Bra F att du tar din gudmors julklapp först. :)
359530-27




xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0