I give my life to you

24 Januari

Just nu mår jag bra, bättre än vad jag gjorde för några timmar sedan. Det tar jag som en bra grej :) . Träffade som sagt min vän SH & vi pratade om allt som hände, varför det blev som det blev & vi kom båda överrens om att vi ville vara vänner igen & att vi ska lägga de gamla bakom oss. Vi missade nästan bussen också, satt & pratade precis som vi gjorde förr, det kändes precis som förr med. I'm happy!

Lite senare kommer ev S ut & hejar lite fort, det vore mysigt att få träffa honom lite. Blir ju inte så att man ses så mycket i veckorna, han jobbar & jag har skola. Men det gör oftast inget, det blir bara bättre sen när vi väl ses.

Imorgon blir det skola & efter skolan ev. a6 med kära mor & far. Ska se om vi kan hitta någon klocka som passar denna damen, känns just nu som missions impossible. Nåja, jag ska inte klaga. Har ju faktiskt inte titta i affärerna som finns här i Jönköping än. Jag hoppas att jag får med mig en fin klocka imorgon i alla fall!

Nu ska jag vara duktig & plugga engelska glosor & göra min lärare förvånad :)

Tack SH för idag, :) . Känns bra att vi är vänner igen!

xoxo


image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0