I'm tired of this

14 Januari

Dagen var seg, på köpet så ville inte min väckarklocka väcka mig & S idag. Vaknade av att S sa mitt namn hela tiden, då var klockan 11 ungefär & min planerade buss gick 10 över. Där rök den lektionen & skoldagen. Kändes som att det inte var så stor idé att 1. komma försent & 2. komma 30-40 min försent, då endast ca 40 min återstår av lektionen.

Hade lite söndags-mys igår med S, jag har saknat att ha det :) . Vi såg på film & åt lite gott. Jag tycker att vi återigen ska göra våra söndags-mys till en vana & liten tradition.

Jag önskar verkligen att jag skulle flytta hemifrån nu! Har hittat en så himla lovely lägenhet, skulle verkligen vilja bo där.. Helt perfekt läge & snygg inuti. Dock ett minus för att det inte finns någon tvättmaskin men det skulle man fixa snabbt. Annars helt underbar, vit genomgående & nytt kök. Ge mig den? Dare to dream..

Har suttit & pysslat lite med min design & även S. Hoppas att han blev någorlunda nöjd i alla fall, ikväll orkar jag inte fixa mer i alla fall. Annars får det bli imorgon eller liknande.

Vi såg förresten filmen I am legend igår kväll & kan direkt säga att man inte ska se den på bio. Det är bara bortkastade pengar! Både jag & S trodde att den skulle vara bra & blev båda besvikna efteråt..


xo xo


image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0