Just like we always do

11 Januari

Idag var det work igen, synd bara att jag satt där & längtade hem. Har vart hur slö som helst idag, jag fattar inte! Sov ändå super-länge inatt & drömde hur mysigt som helst (först var jag med i gladiatorerna & sen fick jag ett barn som var lika stor som en 9-månaders bebis, hade mina ögon & S hår? Haha, cute var hon i alla fall!) & ändå har jag varit sjukt trött. Lyckades somna på sista lektionen med & kan då påminna om att jag bara hade två lektioner idag!

Sitter & skall strax lägga mig i sängen, läsa min bok lite för att sedan få vila huvudet & kroppen lite. :) . Hur lovely som helst, jag längtar! Känner mig dock som en gamling, längtar tills jag ska få gå & lägga mig. Haha :)

Min balklänning är fixad! Så himla skönt, den fanns i rätt färg så nu är den beställd. Nämnde jag hur glad jag är över det eller? Helt happy! Det kommer bli hur bra som helst, jag längtar tills älsklingen får se mig i den. Får hoppas att han tycker att den & jag är fin. Jag vet någon som kommer att gråta, mammi!

Känns som att det enda jag tänker på just nu är balen, min klänning, håret, sminket & Victorias Secret! Fråga mig inte hur det sistnämda kommer in i bilden, men så är det i alla fall. Nu ska jag gå runt här & drömma lite, :)

Nu är det dags att krypa ner i sängen. Hatar dock att sova utan S, att vakna upp i natten & höra hans andetag bredvid mig måste vara bland det bästa som finns. Nåja, jag får vänta helt enkelt! God natt.

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0