Someday it will

05 December

Det snöar ute, åter igen... Om det nu ska snöa kan det väl för sjutton få ligga kvar ett tag med? Så att barnen hinner njuta, så att det hinner lägga sitt en tjockt lager med snö. Sen när det är avklarat välkomnar jag våren & allt som hör till med öppna armar :)

Just nu saknar jag dock sommaren. När man ligger ute & solar, badar eller vad det nu är man gör. Känslan av sommar & långt sommarlov. Hade dock mitt sista sommarlov förra året, detta lär jag jobba en stor del. Saknar en speciell helg en hel del, helgen när jag var hos S & hans familjs sommarställe. Hur mysigt som helst & verkligen kanonväder! Så fint, jag & S låg i solen efter i badat, på deras egna strand. Så himla skönt! Take me back..

Nu ska jag hoppas & hålla tummarna!

xo xo



image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0