080717 - Didn't see that comming

Nu har jag bara helgen + onsdag kvar att jobba! Det känns verkligen hur bra som helst, jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle tröttna så som jag har gjort. Vissa är helt enkelt galet krävande! Sen alla tunga lyft, ajaj för min rygg. Imorgon måste jag sätta mig lite i massage-stolen, det hjälper lite i alla fall. En kiropraktor är vad jag behöver!

Idag har jag lekt med lilla Felicia nästan hela dagen :) Hur cute som helst & vad hon har börjat prata nu! Helt okej sätt att spendera sin lediga dag på. Senare på dagen träffade jag min älskling & sen så grillade vi hemma hos min moster. Hur mysigt som helst, mätt som bara den blev jag också. Kan lova att det var ganska så skönt att komma hem nu & byta om till lite slappa kläder, haha. Jag måste sluta proppa i mig en massa nu innan resan!

Idag är det 1 vecka kvar tills jag fyller år också, vart tar tiden vägen?! Det känns som att det är way to early, sommaren är ju nästan slut när jag fyller :( . Nåja, nästa vecka är i alla fall en vecka att se fram emot. Det är mycket som händer då, i like!

Nu ska jag lägga mig & läsa nya Cosmo som damp ner i brevlådan idag :)

Kommentarer
Postat av: tekoppen

jorrå, det är fint med mig :) trött bara, efter att ha jobbat hela veckan. men såäre.

jo elr hur, man är ju van vid det och sen plötsligt ses man inte alls :) skillnad..



kommer nog kännas ännu mer konstigt sen när skolorna börjar, fresten kom du in på sjuksköterska ? :)

2008-07-18 @ 09:16:11
URL: http://sokel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0